zaterdag 27 februari 2016

druk blogje.....





De foto is van het raad/quiz/dingetje. Daar kon je raden hoeveel items er in mijn startpakket zaten.
Een iemand zat er heel dicht bij, maar een item er van af.
Het waren 26 items....

                        Pascale

jij hebt gewonnen met 25 items. Laat je me weten welke workshop je bij wil wonen?
In de kolom rechts kan je alle workshops zien van de maand maart.

In heb bijna het aantal aanmeldingen voor de nieuwsbrief gehaald, met een beetje mazzel kan ik  maandag weer een winnaar bekend maken. Wil je je aanmelden voor mijn maandelijkse nieuwsbrief klik dan hier. En maak meteen kans op een gratis workshop voor twee personen.


Met mijn startpakket binnen heb ik vandaag de twee voorbeelden gemaakt voor de kerstworkshop van 3 maart. Inschrijven kan nog, kosten 5 euro....


Kaart1, een kaart met een prachtige tekst voor kerst.
De kleuren op de foto zijn veel valer als in het echt. Dat moet ik nog leren hoe je de kleuren echt krijgt zoals ze zijn. Als iemand een tip heeft...graag!


Kaart2, de kaart met het uiltje. Natuurlijk vergeten we bij beide kaarten de envelop niet.
Als je een kaartje verstuurt is je envelop de eerste aanblik die mensen  hebben. Zeker de moeite waard om aandacht aan te geven.

Met workshop 4 sluiten we de maand maart af.
Workshop 4: Je maakt twee kaarten of twee cadeau zakjes met "paas" stempels
Datum: 22 maart van 1930 tot 2200 ( maximaal 4 personen)
Kosten: 5 euro inclusief materialen en koffie/thee/lekkers
Plaats : Tilburg zuid

 Kies je voor kaarten kan je ze nog keurig op tijd posten. Kies je voor cadeau zakjes dan heb je nog tijd genoeg om ze te vullen met paaseitjes. Als ik de voorbeelden plaats kan je kiezen wat je leuk vindt om te maken. De stempel van het schaapje boven wordt gebruikt op een van de twee.

Voor elke workshop geld dat je , als je met minimaal twee personen bent, je een andere datum, tijd, dagdeel kan afspreken. Mail me als je dat graag wil.
Aan mijn tafel is ruimte voor 4 tot 8 personen.
Het is handig om bij een workshop je basismateriaal (schaar, potlood enz) zelf mee te nemen.
Het resterende materiaal mag je mee naar huis nemen en zal vaak voor nog een kaart genoeg zijn

Zijn er vragen, stel ze.....
Ik leer ook van jullie.

Fijn weekend en tot maandag.....met hopelijk een nieuwe winnaar

2 opmerkingen:

Pascale de kort zei

Wow wat gaaf Marion dat ik heb gewonnen! Super bedankt! Ik ga eens kijken wat ik het leukste vind om te gaan doen. Je hoort het snel van me. Groetjes Pascale

marion zei

gefeliciteerd.....ik ben heel benieuwd wat je gaat kiezen