maandag 29 februari 2016

Gefeliciteerd


Twee winnaars vandaag. Een op FB en een hier. Ik heb twee namen getrokken uit de mensen die zich ingeschreven hebben op mijn maandelijkse nieuwsbrief. Dat kan nog steeds hoor :) Stuur me een email(klik)

                          Carlijn


Je mag samen met een vriendin naar een workshop komen. Gefeliciteerd!
Laat je me weten welke workshop je kiest?


Wat zich ook maandelijks uit gaat breiden is mijn stempelkast. De dvd'tjes worden ijverig gekeken zodat er ruimte komt :)  Met al mijn stampin up materialen mag je werken op de vrije avond, jij stempelt. Voor deze maand zit hij al vol maar volgende maand komt er weer een. Ben je met twee personen of meer kan je altijd een eigen datum met me afspreken.
Wil je meer info klik dan op de labels onderaan dit bericht dan kom je bij alle blogjes van mij uit met dat onderwerp erin. Leest lekker weg.

Tot morgen..... met de voorbeeldkaartjes van workshop 3


 

 

2 opmerkingen:

Josefien zei

Wat een lekker gevulde stempelkast heb je al zeg, heerlijk!

marion zei

ja leuk he, is ook een schat