maandag 22 februari 2016

Vandaag......


Vandaag ben ik begonnen. Begonnen als demonstratrice bij StampinUp. Ik ben er blij me en heb er ongelooflijk veel zin in. Puzzelen over workshops, een logo, kaarten maken, startpakket bestellen. Mijn hoofd draait op volle toeren. Ik hoor ineens dat liedje weer in mijn hoofd :) Mijn oma vond het een geweldig programma. Juist ja, ik stuiter nog een beetje na......

Maar voor nu, een eerste actie.
Schrijf je in voor mijn maandelijkse nieuwsbrief via een email aan mij.
En geef een reactie onder dit bericht.
Onder de eerste 50 reacties verloot ik een gratis stempelworkshop voor twee personen bij mij thuis in Tilburg.
Deze actie gaat ook lopen op FB dus je kan twee keer meedoen door daar lid te worden van de groep.
Nu eerst de fb pagina aanmaken....marion stempelt.....

Tot morgen


5 opmerkingen:

vrolijkheidzelve zei

Wat ontzettend leuk! :D

Ik heb mij meteen aangemeld voor je nieuwsbrief en ik maak graag kans op de workshop.

Liefs, Ilona

Yvonne van Bruggen zei

SU-per leuk Marion, zo enthousiast!!! Heel veel plezier!! Maar dat gaat vast en zeker lukken! Lieve groetjes, Yvonne

Josefien zei

Ik doe ook graag mee aan de actie! Je mag me ook voor de nieuwsbrief inschrijven, mijn mailadres heb je al. Veel succes en veel plezier met deze nieuwe uitdaging.

marion zei

dank je...leuk

Miriam zei

Zo leuk en lekker dichtbij voor mij! Ik zou graag een workshop winnen! Zo, en nu even inschrijven op de nieuwsbrief :)

Groetjes
Miriam