dinsdag 23 februari 2016

workshop 1.......


Workshop 1: Het maken van  twee verschillende kerstkaarten met envelop. (maximaal 4 personen)
Datum : 3 maart van 1930 tot 2200 uur
Kosten : 5 euro p.p. inclusief materialen en koffie/thee/lekkers
Plaats : Tilburg
Opgeven via email (klik)

Je gaat deze avond twee kerstkaarten maken. Een met de uilenpons. Het eerste artikel wat ik kocht van StampinUp en waar ik erg enthousiast over ben. Je kan met deze pons zoveel doen. De tweede kaart wordt een gestempelde kaart met een tekst waarbij je gebruik gaat maken van inktpennen i.p.v. een inkt pad. Natuurlijk gaan we ook iets met de enveloppen doen. Helaas nog geen foto's want ik mag een weekje wachten op mijn eerste pakket. Maar beloofd, de foto's komen zodra ik de kaarten gemaakt heb.

Ik ben van plan om elke maand een avond aan te bieden met twee kerstkaarten. Elke keer met een andere techniek of materiaal zodat je met de kerst een mooi stapeltje kaarten klaar hebt liggen. Dat haalt toch een hoop stress weg zo net voor de kerst toch.....:)

Voor elke workshop geld dat je , als je met minimaal twee personen bent, je een andere datum, tijd, dagdeel kan afspreken. Mail me als je dat graag wil.
Aan mijn tafel is ruimte voor 4 tot 8 personen.
Het is handig om bij een workshop je basismateriaal (schaar, potlood enz) zelf mee te nemen.
Het resterende materiaal mag je mee naar huis nemen en zal vaak voor nog een kaart genoeg zijn.
Enne wil je een workshop winnen kijk dan nog even naar mijn eerste berichtje :)

Zijn er vragen, stel ze.....
Ik leer ook van jullie.

tot morgen....voor workshop 2