woensdag 24 februari 2016

workshop 2......


Workshop 2: Jij stempelt (maximaal 4 personen)
Datum:  10 maart van 1930 tot 2200
Kosten: 5 euro p.p. inclusief de materialen en koffie/thee/lekkers
Plaats: Tilburg Zuid
opgeven via email (klik)

In deze workshop mag je vrij werken met de materialen (stempels, inkt, stansen , papier enz) die ik heb van StampinUp. Je mag kaarten maken, scrappen, PL-en, enveloppen versieren enz. . Jij stempelt! Op de foto een voorbeeld van een envelop die ik voor iemand stempelde.....

Ik ben van plan om elke maand een avond aan te bieden met Jij stempelt. Natuurlijk ben ik er om dingen uit te leggen , voor te doen en je inspiratie te geven. Zo kan je op een avond leren en maken wat jij wilt. Heb je al iets speciaals in je hoofd laat het me dan weten dan zorg ik dat de spullen klaar liggen voor je.

Voor elke workshop geldt dat je , als je met minimaal twee personen bent, je een andere datum, tijd, dagdeel kan afspreken. Mail me als je dat graag wilt.
Aan mijn tafel is ruimte voor 4 tot 8 personen.
Het is handig om bij een workshop je basismateriaal (schaar, potlood enz) zelf mee te nemen.
Het resterende materiaal mag je mee naar huis nemen en zal vaak voor nog een kaart genoeg zijn.
Enne wil je een workshop winnen kijk dan nog even naar mijn eerste berichtje :)

Zijn er vragen, stel ze.....
Ik leer ook van jullie.





Vandaag kreeg ik o.a. een heel lief kaartje van mijn teamleidster.
Hierdoor kan je je alleen maar welkom voelen toch....
Haar blog staat bij mijn leeslijst.
Yvonne.....(klik)
Zeer de moeite waard om inspiratie op te doen.

tot morgen....voor workshop 3


1 opmerking:

Yvonne van Bruggen zei

Fijn dat het is aangekomen Marion!! En heel graag gedaan!
Lieve groetjes, Yvonne