donderdag 25 februari 2016

workshop 3......


Workshop 3: 2 verjaardagskaarten met envelop ( maximaal 4 personen)
Datum: 15 maart van 1930 tot 2200
Kosten: 5 euro inclusief materialen koffie/thee/lekkers
Plaats: Tilburg zuid
Opgeven per email (klik)

De derde workshop van deze maand draait om verjaardagskaarten. Bijna de leukste kaarten om te versturen. We maken deze avond een vrouwen en mannenkaart met o.a. de set van de foto.
StampinUp heeft ook Nederlandse stempelsets. Dit is er een van. Ik vind hem meer dan bruikbaar voor verschillende gelegenheden. Natuurlijk gebruiken we ook andere stempelsets op deze avond.

Voor elke workshop geldt dat je , als je met minimaal twee personen bent, je een andere datum, tijd, dagdeel kan afspreken. Mail me als je dat graag wilt.
Aan mijn tafel is ruimte voor 4 tot 8 personen.
Het is handig om bij een workshop je basismateriaal (schaar, potlood enz) zelf mee te nemen.
Het resterende materiaal mag je mee naar huis nemen en zal vaak voor nog een kaart genoeg zijn.
Enne wil je een workshop winnen kijk dan nog even naar mijn eerste berichtje :) , titel vandaag.

Zijn er vragen, stel ze.....
Ik leer ook van jullie.

Tot morgen......met hopelijk een foto van mijn startpakket. Duimen jullie mee?


2 opmerkingen:

Monique zei

Misschien een idee om een boekenlegger te stempelen?

marion zei

leuk idee, kan prima aan het eind van een workshop of bij jij stempelt....