vrijdag 26 februari 2016

YES!!!!!






Als dit een Fb berichtje zou zijn zouden er een heleboel vrachtwagentjes en smileys achter staan.
Vandaag kwam mijn startpakket/eerste bestelling binnen. Wat een feestje. Zucht..
Zo spannend. Is alles er? Ziet alles eruit zoals ik dacht dat het eruit zou zien? Kleurtjes van het papier?
Echt waar, spongebob is nu nog rustig vergeleken met mij.....

Maar alles is zoals het zou moeten zijn. Een kapot doosje maar dat kan gebeuren en wordt vervangen.
De stempel is heel en veel te leuk. Jullie komen niet voor de leuke doosjes toch ? :):)
Je ziet de erg leuke koala stempel hier in het hoekje....


Maar voor nu een raad het aantal/quiz/dingetje...
Hoeveel stuks zitten er in mijn eerste pakket?
Hij weegt 9,6 kg en naast mijn bestelling heb ik ook folders, boekjes, bestellijsten ed gehad.
Wie er het dichtste bijkomt mag naar een workshop of als je verder weg woont verzin ik iets anders leuks.
Voor de duidelijkheid, een stempel set met 9 stempels erin telt als 1,
een stapel papier uit een set als 1, het pakje met leuke (100) enameldotjes wat vooraan op de foto staat ook als 1, maar een stempel los bestelt is ook 1...
Dus raad maar.....
Morgenavond ( na het avondeten) plaats ik workshop 4 van de maand maart en maak ik meteen de winnaar bekend.
Deze raad/quiz/dingetje loopt alleen hier niet op FB......

Tot morgen...en succes met raden


7 opmerkingen:

Monique zei

44 is het eerste getal wat in mij opkomt. Waarschijnlijk veel te hoog, maar wie niet waagt wie niet wint. toch?

Sabine zei

Ik dacht ook richting de 50... Maar laat ik het maar op 34 houden... Mijn leeftijd xxx

Pascale de kort zei

25 Ik ben heel benieuwd

vrolijkheidzelve zei

Wat leuk! :D

Ik ga ook een gokje wagen: 63

Miriam zei

Oei, dat is echt gokken dus: geen idee!!! Ik gok op 46.

Josefien zei

Moeilijk hoor, ik ga voor 69!

Unknown zei

ik vind 64 wel een mooi getal........