donderdag 10 maart 2016

bijna......


Vandaag was een dag van bijna..... het is bijna weekend. Ik heb er ook zin in. Het was een drukke week met veel afspraken. Morgen en zaterdag nog druk en zondag neem ik een heerlijk rustdagje.

Het lukte me bijna niet om een nieuwe blog toe te voegen  maar gelukkig na poging....5.... staat ze erbij. Gerda van kijk daar is. Ze werkt misschien wel in de leukste quiltwinkel van ons land. Petra Prins in Zutphen. Ze schrijft met veel liefde over haar passie quilten en daarnaast is het een superlief mens.


Vanavond was ik bij mijn moeder. Voor haar 70 ste verjaardag heb ik haar een quilt gegeven. Een van de vele andere hobby's die ik heb. Zelf gemaakt. Helemaal met de hand. Zo trots op. Is ondertussen wel al een paar jaar geleden en hij wordt vaak en veel gebruikt op het bed en op de bank. Wel tig keer gecontroleerd en wat zie ik vandaag?


Hij is bijna af. De foto is slecht maar als je goed kijkt zie je dat ik onderaan het blok twee randen niet gequilt heb, de donkere draad. Niemand gezien de afgelopen jaren. Volgende keer maar meenemen om te herstellen. Ze wilde hem nu niet missen.


Bijna had ik vanmiddag de nieuwe kaarten af, maar helaas nog niet af genoeg voor de foto en om aan jullie te laten zien. Al wel een datum 7 april..rest is er bijna :):)


Ook ben ik bijna aan de 100 pageviews ( terwijl ik dit tik 944) en verloot ik een stempelstift onder de reacties.
Dus morgen ga ik bijna de hele dag wel kijken of ik de 1000 ga halen.

Tot morgen.....

4 opmerkingen:

Miriam zei

Leuk dat je blog zo goed bezocht wordt!!!

Groetjes
Miriam

Josefien zei

Ben benieuwd naar je nieuwe voorbeelden! (en naar mijn nieuwe stempelset, nog een klein weekje dan kan ik ermee aan de slag!)

marion zei

hij is zo leuk die nieuwe set, en ja die voorbeelden.....zal wel maandag worden...:):)

marion zei

dank je, vind ik ook erg leuk