dinsdag 15 maart 2016

blij




Ik kreeg vandaag leuk nieuws. En daar werd en wordt ik heel blij van. En blij zijn mag je delen. Dus diegene die de 49 ste reactie hier plaatst mag kiezen, een gratis workshop of een gratis stempelstift.
En daar zitten we niet meer zover vanaf. :)



 Verder stempelde ik vandaag wat enveloppen. ik moet geen foto's meer maken met mijn toestel. De kleuren zijn zoveel helderder in het echt. Beloofd. Na vandaag geen foto's meer van mijn toestel.
En nu puzzelen over een oplossing.



Maar hoeveel leuker wordt de post als je je envelop ook een stempel geeft. je ziet de glimlach al voor je als ze de post gaan oprapen.


Tot morgen met de wekelijkse koopjes .........


2 opmerkingen:

Monique zei

Je maakt me nieuwsgierig naar het goede nieuws. De kaartjes en enveloppen zien er weer super uit!

Josefien zei

Ben ook benieuwd naar je goede nieuws! En wat maakt een versierde envelop je post nog leuker he?