woensdag 9 maart 2016

bloggen






Ik heb een aantal jaar terug heel enthousiast een paar jaar geblogd. Misschien kennen een paar van jullie mij daar nog van. Ik had mijzelf een 365 dingen uitdaging gesteld. Na een vier jaar ( en elke keer gehaald) begon dat saai te worden en ik ben niet van saai, wel van de herhaling en de uitdaging. Dus een paar jaar niet geblogd. Nu weer wel met enthousiasme en het borrelt van de plannen, soms denk ik zelfs dat er stoom uit mijn oren komt :)

Maar nu ben ik wel uit wat de leuke blogs zijn?
Wie weet er een leuke blog?
Wie schrijft er een leuke blog?
Kortom wie wil er op mijn leeslijst?

Ik ben graag weer op de hoogte...

En we zijn de 800 al ruim voorbij. Met deze getallen aan bezoekers denk ik dat we overmorgen, hooguit de dag erna tot een winnaar gaan komen...
Ik ben heel benieuwd voor wie de prijs is...

Tot morgen.....

Geen opmerkingen: