zaterdag 5 maart 2016

de beurs en een idee.....

Vandaag was ik op de crea-beurs in Gorinchem. een erg leuke beurs met veel verschillende kramen, ruime looppaden ( erg belangrijk) en gratis parkeren.

Wie zag ik waar je eens kunt kijken:

De wolbeer (klik), mooie garens en erg scherp geprijsd ( sokkengaren voor mij gekocht),
keet en co (klik), die hadden Dendennis (klik) uitgenodigd ( boek gekocht en laten signeren door Dendennis voor onze dochter),  sweetappledesign (klik) (kaffe fasset garen gekocht voor sokken voor manlief), chinese groene thee (klik), ik ben dol op groene thee, erg lekker, mocht je op een workshop komen je kan hem proeven.

Maar ik kwam ook op een ideetje voor Moederdag, deze keer geen workshop voor de moeders maar voor kinderen. We maken een cadeautje voor je moeder of oma of wie je met Moederdag een cadeautje wil geven en een leuke kaart. Ik ga hier niks laten zien , het blijft geheim tot je het als cadeautje krijgt.
Geschikt voor de midden/bovenbouw/pubers.

Workshop: moederdagcadeau en kaart (maximaal 4 personen)
Datum 6 mei, vrijdagmiddag in de meivakantie van 1330 tot 1600
Kosten : 5 euro p.p. inclusief materiaal, drinken/lekkers
Plaats: Tilburg Zuid



Geen opmerkingen: