dinsdag 1 maart 2016

foto's.....en iets nieuws


De drie voorbeeldkaarten die ik vanavond heb gemaakt voor de derde workshop, de verjaardagskaarten. Er komen vast nog meer kaarten bij. jammer dat mijn camera/computer echt iets raars doet met de kleuren....de kleuren zijn roze en lichtblauw.


Er zijn nog twee plekjes vrij bij deze workshop.
je maakt twee kaarten en de tijd die over is kan je nog een derde maken, of even jij stempelt.


De onderste kaart is gemaakt met een Nederlandse set, de tekst is er natuurlijk ook voor een man :)
De kleuren zijn hier lichtblauw en chocoladebruin.

Nu de vorige winnaar is getrokken tijd voor iets nieuws. Ik heb nu ruim 500 pagevieuws. Op de dag dat ik er 1000 heb, is denk ik wel met een weekje, trek ik uit de reacties tot en met die dag een winnaar. Diegene mag een stempelstift naar keuze kiezen.


De stempelstiften van StampinUp hebben een fijne punt en een kwastje. Met de fijne punt kan je prima schrijven en met het kwastje delen van stempels kleuren of inkleuren. Ze zijn er in verschillende kleuren. In elke kleur is er ook een inkt papier enz van.


Tot morgen....dan kom ik met de eerste koopjes.....




1 opmerking:

Josefien zei

Wat een leuke kaarten! De stempelstiften zijn echt geweldig he? Ik gebruik ze ontzettend graag.