vrijdag 4 maart 2016

resultaat.....




Gisteravond was mijn eerste workshop. Heerlijk om weer een beetje les te geven.
Hierboven zie je mijn kaartjes en hieronder het mooie resultaat van de cursist.
Ze heeft haar eigen draai aan de kaarten gegeven. Dat vind ik geweldig, dat is mijn doel.
Inspiratie geven en mensen hun eigen creativiteit laten gebruiken. Let ook even op de envelop. Die wil je toch zo in je brievenbus vinden. Mijn complimenten.



Volgende week workshop twee, ik heb er nu al zin in. Dat is een jij stempelt avond.
En ondertussen nadenken over twee nieuwe kerstkaarten voor volgende maand.


De volgende workshop die ik ga geven is werken met het enveloppenboard.
Samen met de uilenpons het eerste wat ik kocht bij StampinUp.
Ik ben hier heel enthousiast over.
Je kan hiermee enveloppen maken natuurlijk  :):) maar nog veel meer.
Kleine vlopjes voor een cadeaubon, verschillende materialen waaronder kosteloze materialen,  dubbele vlopjes enz enz.
Je betaalt alleen voor het board ( 23 euro), en krijgt van mij de materialen koffie/thee/lekkers.
Heb je het board al en wil je een avondje opfrissen dan betaal je 5 euro voor materialen koffie/thee/lekkers.
Geef je het wel duidelijk aan als je wil komen, ik zal de boarden ook moeten bestellen :)


Workshop: werken met het enveloppenboard ( maximaal 4 personen)
Datum: 19 april van 1930 tot 2200
Kosten: 23 euro inclusief het board ( 23 euro) , materiaal, koffie/thee/lekkers of
              5 euro voor materiaal, koffie/thee/lekkers
Plaats: Tilburg zuid

voor alle duidelijkheid nog even de basis:
Voor elke workshop geld dat je , als je met minimaal twee personen bent, je een andere datum, tijd, dagdeel kan afspreken. Mail me als je dat graag wil.
Aan mijn tafel is ruimte voor 4 tot 8 personen.
Het is handig om bij een workshop je basismateriaal (schaar, potlood enz) zelf mee te nemen.
Het resterende materiaal mag je mee naar huis nemen en zal vaak voor nog een kaart genoeg zijn.

En we gaan richting de 700...leuk! Wil je weten waarom? Kijk even bij het blogje foto's en iets nieuws (klik)




Geen opmerkingen: