vrijdag 11 maart 2016

help...... en een winnaar

Help!! Ik ben nu al anderhalf uur bezig en ik zie het niet. Wie kan me helpen. Ik wil graag van die leuke tab-jes boven aan mijn pagina. Hoe doe ik dat?

En ik wil die tab-jes ook kunnen vullen met informatie. Ik weet het ik vraag veel :) . Maar ik zie het op andere blogs maar ik krijg het niet voor elkaar. Zie niet wat ik moet doen.

Wie helpt me? Heeft een goede tip/uitleg? En heeft mijn eeuwige dank :):)


 Edit:

Zijn we zo maar de 1000 pageviews gepasseerd. Wow!! En ....tromgeroffel......


          Monique


gefeliciteerd!! Jij bent de winnares van de stempelstift. laat je me weten welke kleur je wil?
 
 

6 opmerkingen:

Monique zei

Oh wat leuk! ik denk dat ik voor bruin ga

marion zei

chocalate chip of een lichtere?

Miriam zei

Precies weten doe ik het niet, maar je moet via Ontwerp (rechts boven leesbaar in je blog als je bent ingelogd)naar Pagina's (dat staat dan aan de linkerzijkant). Daar kun je die extra pagina's dus maken. Verder ben ik nooit gegaan omdat ik het bij mijn blog niet nodig vond.

Groetjes
Miriam

marion zei

hee je hebt een blog...leuk..waar....ik ga het zo meteen proberen

marion zei

het werkt, dank je wel miriam.....

Monique zei

geen idee, chocolate chip klinkt al goed lol