dinsdag 8 maart 2016

kleur....


Kleur, een belangrijke keuze bij je kaart. Gisteravond was een heel gezellige workshop Jij stempelt en natuurlijk komt kleur dan ook ter sprake.  Met welke kleur stempel je? De eerste keuze die vele maken is zwart. Ik vind zwart teveel gaan lijken op een kleurplaat, te hard, te strak omlijnd. Ik heb denk ik ook teveel kinderen gezien die het zwart niet los konden laten in het kleuren en tekenen.
Zelf stempel ik eerder met donkergrijs of donkerbruin. Warmere tinten en minder hard.


Nu was ik vandaag nog een paar kaartjes aan het stempelen voor twee zieke tantes van Manlief en zag de kleur Blackberry Bliss in mijn tas. Eens proberen op nu al een van mijn favoriete stempels.  De get well soon op een soepkopje. En...Het resultaat is prachtig. Een warme donkere aubergine kleur die perfect is voor zo een grote stempel. bij deze een nieuwe favoriet , nog veel mooier als grijs of bruin. Ik ben verliefd op deze kleur. Ik heb de kaart nog een beetje ingekleurd met de watermelon wonder stempelstift, drie enamel dotjes en natuurlijk een stempel op de envelop. Soms heeft een kaart voor een zieke tante niet meer nodig...simpel en lief.

Mocht je de kleur willen zien of proberen vraag er dan naar op een van de workshops. Ik heb een extra kaartje gestempeld als voorbeeld maar dan kan je natuurlijk ook zelf even stempelen. Veel leuker. Waar ik wel benieuwd naar ben. Hebben jullie ook een favoriete kleur om mee te stempelen, een kleur die je heel snel pakt, overal bijpast? Ik lees het graag.  Ga ik daar ook eens mee stempelen......

Er zijn  gisteren prachtige kaarten gemaakt door de dames, ze hebben ze geplaatst op de FB groep marion stempelt. Ik ben helemaal vergeten foto's te maken. Dus kijk vooral daar ook .....


2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Marion,

Het was gisteren idd erg gezellig...de tijd vloog voorbij! Ik vind dit ook een hele mooie kleur..heb hem snel op mijn lijste gezet...
gr. Sandra

marion zei

je hebt gelijk, de tijd vloog voorbij....was ook heel gezellig. Leuk dat je ook zo enthousiast bent over de kleur....Ik heb al een flesje navulling op mijn lijstje gezet :)