woensdag 2 maart 2016

koopjes.....


Elke week heeft StampinUp een aantal koopjes. Ben ik dol op...koopjes. Ik wil ze jullie elke week laten zien zodat als je je slag wil slaan dat ook kan :)

De eerste van deze week zijn dies om te stanzen, labels. Erg handig voor mijn eigen enveloppen die ik maak. Kan je een mooi een adreslabel maken of als label aan een cadeauzakje bijv.
Nu van 30 euro voor 22,50

Deze komt op mijn bestellijstje. De stippeltjes/dots embossingfolder. Zo leuk om effen papier net iets extra's te geven. Nu van 9,00 euro voor 6,75.

Als derde hebben ze het enveloppenpapier bij de koopjes.
de vellen zijn 12 inch/30,5 bij 30.5 cm
In drie kleuren, Kraft, 5 stuks, Whisper White, 10 stuks en Very Vanilla 5 stuks.
Het linkse deel op de foto.
Ik heb zelf vorig jaar de enveloppenmaker gekocht en maak met enige regelmaat nog mijn eigen vlop bij een kaart. Makkelijk maar je hebt een envelop die je helemaal bijpassend kan maken.
Van 7,50 nu voor 5,63

Als laatste natuurlijk een stempel set. Tien stempels met teksten en symbolen, en basisvormen. deze set heeft van alles wat. Van 29,00 voor 21,75. De set komt in clear mount.

Ik ga morgen een bestelling plaatsen, erg leuk en spannend zo'n eerste bestelling. Mag ik iets voor je mee bestellen van deze koopjes of iets uit de gids, stuur me dan een email( klik) of plaats een berichtje hieronder. Ik bestel het graag voor je mee.


Verder plaats een nieuwe blog op mijn leeslijst. Een erg creatieve dame waar ik veel inspiratie opdoe. Ze heeft nu een erg leuke give away op haar blog. Haar naam Emilie (klik)


Geen opmerkingen: