woensdag 16 maart 2016

koopjes.....


Vier koopjes zijn er deze week. Ik begin met eentje die al op mijn verlanglijstje stond. Embellished Ornaments Clear-Mount Stamp Set. Prachtige naam maar nog mooiere stempels. Ik zie de kerstkaartjes al voor me hiermee. In old olive of aubergine.... Nu van 24 euro voor 18 euro.

Natuurlijk mag het kerstpapier dan niet ontbreken.Merry Moments A4 Cardstock Assortment Pack
Drie kleuren, Cherry Cobbler, Old Olive en  Smokey slate. Nu van 8,50 voor 6,38


Als derde deze week een altijd leuk voor een achtergrond embossingfolder. Van 9,00 voor 6,75

Als laatste lint. In dezelfde kleur als het papier.
Smoky Slate 5/8" Chevron Ribbon Van 8,50 voor 6,38. Dit heeft dezelfde kleur als het papier wat in de aanbieding is.

Ik ga maandagmorgen een bestelling wegdoen. Mocht je nog iets mee willen laten komen dan doe ik dat graag voor je. Laat me dat dan uiterlijk zondagavond voor 2100 weten. Deze koopjes of iets anders leuks uit de catalogussen. Bestel je voor 60 euro of meer dan mag je een cadeau uit de SAB folder uitzoeken. Stuur me een mailtje of plaats een bericht hieronder dan neem ik contact op met je.

Tot morgen




Geen opmerkingen: