dinsdag 22 maart 2016

pasen......


Vandaag maakte onze dochter 4 zakjes met paaseitjes voor haar vriendinnen. Leuk he!!
Ze lezen vast niet mee op deze blog dus ik kan ze rustig laten zien. Erin zitten natuurlijk passende  roze eitjes :)
Wil je ook nog zakjes of kaarten maken, je kan vanavond nog aanschuiven. Mail (klik) me dan even.
Kosten 5 euro inclusief alle materialen, de eitjes en koffie/thee/lekkers


De nieuwsbrief is aan iedereen gemaild. heb je hem niet gehad, stuur me dan een mail of laat een reactie achter. Heb je de brief wel gehad ben ik heel nieuwsgierig wat je ervan vindt.


Nog even aandacht voor de actie die hier loopt. Bij de 49 ste reactie hier op mijn blog mag je kiezen uit een workshop voor twee personen of een stempelstift naar keuze..... Blogspot telt de reacties dus appeltje eitje voor mij....

Tot morgen met de koopjes, een nieuwe besteldag en ........




Geen opmerkingen: