donderdag 3 maart 2016

plannen......



Mijn eerste bestelling is de deur uit, ik zag zelfs net al dat hij onderweg is. Voor een paar mensen mocht ik wat bestellen. In deze periode is dat extra leuk bij StampinUp omdat je bij iedere 60 euro die je besteed een gratis cadeau mag uitzoeken. Een stempelset, mooi papier of PL-kaartjes. De keuze is enorm en aan jou. Eind deze maand ga ik nog een bestelling de deur uit doen. Wil je de brochure zien, kom langs of maak een afspraak.




1 april is de volgende jij stempelt workshop. Geen grapje. Maar op vrijdagavond gezellig stempelen.
Kaartjes maken, Pl-en, scrapbook, labels, werken met de big shot en alle materialen die ik heb van StampinUp.


Datum : 1 april van 1930 tot 2200
Workshop: jij stempelt (maximaal 4 personen)
Kosten: 5 euro p.p. inclusief Koffie/thee/lekkers
Plaats: Tilburg Zuid
Opgeven per mail (klik) of via een berichje hieronder




 Nog even in de herhaling, bij 1000 page views trek ik die dag een iemand uit alle reacties tot nu toe en die mag een stempelstift naar keuze kiezen. Zie het berichtje van foto's en iets nieuws

Tot morgen....met hopelijk een eerste bestelling die binnen komt.


Geen opmerkingen: