woensdag 23 maart 2016

soms.......


Soms haal je wel eens hobby's door elkaar. Of ben je misschien verslaafd.
Vandaag was ik op de regiodag van het Quiltersgilde. Heerlijk een dagje uit met andere lapjesverslaafden ( lees quiltsters). Zie ik een te leuk lapje liggen, ook nog eens in de aanbieding.
En wat denk ik?

Cherry Cobbler en Old Olive, mooie combinatie zo in dat appeltje.

Echt waar!!

Maar toch maar drie van deze lapjes meegenomen en het broeit al wat het gaat worden. Ik ben niet snel van deze moderne lapjes maar de kleuren zijn echt heel mooi reproduktie..... En daar houd ik wel erg van.



Terug naar de koopjes. Dit zijn de koopjes van deze week. Zelf vind ik de washi tape heel bijzonder. Daar ben ik dol op in mijn kaarten en scrapbooking. Van de rest vind ik de aanbieding zeker erg leuk maar helaas staat er nog erg veel op mijn wensenlijstje. Niet erg hoor....



Deze week is de laatste week van de Sale-A-Bration. Jammer de artikelen zijn erg leuk en komen niet meer terug. Ik ga zondag nog een laatste bestelling wegdoen voor deze periode.. Wil je nog iets (klein of groot) bestellen dan hoor ik graag van je.Wel graag voor zondag 8 uur in de avond.

Josefien (klik) heeft erg leuke kaarten op haar blog gemaakt van een stempel van Stampin Up, zeker een kijkje waard...

Tot morgen.......

Geen opmerkingen: