zaterdag 19 maart 2016

uilen .....of toch niet.....


Vandaag ben ik aan het spelen geweest met de uilenpons. Als je dat intoetst op pinterest ben je zo een uurtje verder met alleen maar kijken. De meest geweldige dingen kom je dan tegen. Heb de eenvoudige er eens uitgezocht en gekeken of ik daar wat mee kon in een pocketletter.


Dat kon ik! Een pocketletter is origineel bedoelt om naar elkaar toe te sturen. Een vervolg op snailmail. Maar deze houd ik lekker zelf :). Ik vind het een geweldige manier om snel een idee te geven wat je met een materiaal of techniek kan. Dus dit is mijn eerste maar zeker niet de laatste. Ik ben zelf weg van het nijlpaard....


Nu heb ik een stapeltje lijfjes, jurkjes, oogjes enz over. Maak ik daar iemand blij mee? Kan je zelf eens spelen met de uilenpons.  Laat maar weten in een berichtje hieronder dan komen ze in een envelop naar je toe. Bij meer reacties ga ik loten.

Fijn weekend.... tot maandag



2 opmerkingen:

Josefien zei

Wat een schatjes! Het nijlpaard is echt enig. Als ik dit zie kriebelt het om weer eens met de pons aan de slag te gaan

Monique zei

De pinguin is mijn favoriet :)