dinsdag 29 maart 2016

zeg maar nee.......


Zeg maar nee... sommige reclames zijn tijdloos. Maar bij het schrijven van dit blogje wel de tekst die door mijn hoofd ging.
Denk je een winnaar te hebben voor het raad/quiz/dingetje met Pasen, heb je meteen een winnaar voor de 49 ste reactie. Heb je er zomaar twee, hoe leuk is dat!!



Onder toezicht van oudste zoon heb ik de eitjes in de pot gedaan. Samen geteld, het zijn er 78.
Mijn moeder was er blij mee :)


                                                          Miriam

Jij zat het er dichtste bij met 79 eitjes. Laat je me weten welke workshop je zou willen volgen of welke stempelstift je wil kiezen?








Omdat ik een tijdje terug erg leuk nieuws had zou de 49 ste reactie een stempelstift naar keuze mogen kiezen. De laatste reactie op het raad/quiz/dingetje was de 49 ste.

                                                           Syl

Jij plaatste die reactie. Laat je me weten welke kleur je graag wil hebben?

Tot morgen...... met nieuwe voorbeelden.



5 opmerkingen:

Miriam zei

Ik blijf maar winnen geloof ik :)

Miriam zei

Ik kies deze keer de stempelstift (Stampin' Write Marker is dat neem ik aan). Ik zou graag de Wisteria Wonder hebben, schitterende kleur!

marion zei

ik stuur je een berichtje en inderdaad bijzondere kleur

Anoniem zei

Wat leuk! Je hebt reactie via pm! groetjes, Syl

Monique zei

Leuk dames gefeliciteerd