woensdag 30 maart 2016

zit je er klaar voor......



Dan komen er nu heel veel foto's.

Gisteravond zijn Jeroen ( mijn man ) en ik naar Yvonne (klik) geweest om bij haar een workshop te volgen. Schuifkaarten ( die komen in een ander blogje) en triple time stamping. Vrij vertaald driemaal/drielaags stempelen. Het was erg gezellig en leerzaam. Zeer zeker de moeite waard eens een workshop bij een collega te volgen, je leert en ziet hele andere dingen. Boven de kaart die Jeroen maakte. Helaas zijn die stempels nog niet in mijn collectie maar dat zal niet lang meer duren denk ik :)


Net als de set waar ik mee werkte. Mooi hè... De bloem en de vogel zijn ook nog in verschillende lagen gestempeld over elkaar heen. Lastig maar met wat oefenen zeker goed te doen.


En vanavond natuurlijk spelen met de sets die ik wel heb:) Ook al veel hoor.....
De vliegtuig stempels uit de SAB folder, ik vind dat een super set.


Bloemen in ton sur ton tinten over elkaar heen. Ga ik zeker nog eens mee spelen....


Achtergrond bloemen, voorkant tekst . En ingekleurd met de waterpennen en inkt van StampinUp.
Een erg makkelijke manier om je stempels in te kleuren met dezelfde kleuren maar wateriger als dat je gebruikt hebt. Nodig je inkt, een clearblokje en een waterpen.

Wil je dit ook? Kom naar een jij stempelt avond. De eerstvolgende is 1 april van 1930 tot 2200. Kosten 5 euro inclusief materialen en koffie/thee/lekkers.... Geef je op via email (klik) of een berichtje hieronder.




Natuurlijk met deze techniek ook gespeeld met de kerst  stempels....




Beide kaarten zijn in olijfgroen en real red en een klein beetje tip top taupe.

Voor de kerstavond heb ik een aparte avond. Je maakt elke maand minimaal twee kaarten en dan heb je met de kerst een flinke stapel klaar liggen. Geen stress in december maar heerlijk ontspannend het jaar door.  Ik zorg elke maand voor een nieuwe techniek of andere stempels of.....
De eerstvolgende is 7 april van 1930 tot 2200. Kosten 5 euro inclusief koffie/thee/lekkers. Er is nog plek. Geef je op via een mail (klik) of berichtje.

Vind je een van de workshops leuk maar kan je niet die data. Spreek dan een andere dag met mij af. Vanaf twee personen kan je boeken....

Zo nu heb je wel heel veel foto's gezien..... Plezier gehad? Ik hoop het...

Tot morgen!

2 opmerkingen:

Monique zei

Zeker plezier gehad. Tot vrijdag

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie rij Marion! Je bent meteen heel actief door gegaan!! Leuk!
Ook heel leuk dat jullie erbij waren, het was een heel gezellig avondje :)
Groetjes, Yvonne