vrijdag 22 april 2016

achtergrond.....

Gisteravond heb ik met twee vriendinnen gescrapt. Ik wil voor mijn man, maar ook voor de kinderen mij de crematie en de dingen daarom heen scrappen.  Kan je wanneer je daar aan toe bent terugkijken maar voor nu de emotie ook verwerken.

Ik heb vier vellen cardstock gepakt in een beige kleur uit mijn voorraad. Ik denk dat het bazil is.


Op de achterkant van de vellen heb ik met de kleuren gespeeld om te kijken wat ik mooi vond.  
De stempelset die ik gebruikt heb is An open heart van StampinUp.




       
Eerst als achtergrond alle takjes gestempeld, deze zijn met crumb cake gestempeld. Deze inkt is er een uit de serie neutrals van StampinUp.



Daarna heb ik de kaarten er op geplakt en als afwerking de vogel en de tekst erop gestempeld met chocolate chip. Een prachtige diepbruine kleur. Deze is ook uit de neutrals  inkt reeks. 



Ik vind het zelf erg mooi geworden. subtiel en erg sfeervol bij de verschillende kaarten. 
Ik plaats ze met plezier in mijn album om later vast nog eens te bekijken. 
Natuurlijk mag je bij een jij stempelt avond ook scrapbooken, pl-en of achtergronden stempelen.
Of heb je liever een aparte avond? Dat kan. Stuur me dan een mailtje (klik) of laat een berichtje achter. Dan kiezen we samen een datum.


Ik plaats nog een keer het berichtje van gisteren....Deze actie loopt nog tot na het weekend.

En omdat je het leven mag vieren geef ik een gratis workshop voor twee personen weg .
De leukste reactie ,waar ik om kan lachen, waarom je het leven viert kies ik uit en mag een workshop in april of mei kiezen.

Tot morgen......









Geen opmerkingen: