zaterdag 2 april 2016

geld verpakken


We hebben dit weekend een paar feestjes van pubers die geld vragen. Ik vind het altijd leuk om er toch iets van een cadeautje van te maken.  Bij de eerste twee heb ik de gift card stans gebruikt. Je stanst en rilt de mal in een keer in je big shot. Daarna kun je de vlakken stempelen en versieren. Later stop je het geld en/of cadeaubon erin en plakt het envelopje dicht. Ik maakte er twee, die met de washitape vind ik feestelijker geworden. wat ben ik toch een fan van washi tape. Ik heb de mal dus als je hem wil gebruiken bij jij stempelt dat kan, net als zelf bestellen natuurlijk :):).


Voor de andere twee jarige nam ik een klein weckpotje wat ik vol stopte met winegums of chocolaatjes. Daarna met een cirkelpons twee labels, stempelen met iets wat past bij de jarige en met een bakers twine om het potje gebonden. Geld heb ik tussen de snoepjes verstopt in een piepklein plasticje. Deze potjes heb ik altijd wel een paar staan wil je ze gebruiken tijdens jij stempelt vraag er dan even naar.

Fijne zondag, tot maandag....

Geen opmerkingen: