maandag 25 april 2016

Moederdag....en een winnaar


Vanmiddag hebben er 5 meiden heerlijk geknutseld aan een moederdagcadeau. Het was erg gezellig.
Ze hebben hard gewerkt met een geweldig resultaat. De foto is expres in zwart /wit zodat we de moeders wel een beetje plagen maar er niks te zien is :)

Wil je je kinderen ook nog laten knutselen voor Moederdag. Dat kan. Leuk zelfs. De kosten zijn 5 euro inclusief materialen en drinken/lekkers. In de agenda staan nog mogelijkheden maar je kan ook zo een afspraak met me maken. Stuur me een mail (klik) of laat een berichtje achter. 

Op mijn vraag, hoe vier je het leven kwam een reactie. Die heeft dus ook gewonnen :)
Was ook wel een erg leuke reactie over de Efteling. Een plek waar ik ook minstens eenmaal per jaar inderdaad het leven vier. Een heerlijk park. Maar......

                                             Monique

Jij mag een workshop in april of mei uitzoeken en bezoeken met een vriendin.
Laat je me weten welke je kiest?

Ik ga dit weekend nog een bestelling de deur uit doen. Wil je nog wat bestellen, dan kan, laat het me dan weten.

Tot morgen........



2 opmerkingen:

Monique zei

Leukleukleuk

Josefien zei

Je maakt me nieuwsgierig,het zal vast een heel leuk moederdagcadeau zijn!