dinsdag 19 april 2016

ontploft??


Gisteravond om 21.00 uur werden de retired lijsten van de huidige catalogus gepubliceerd. Wat gaat eruit? En ook wat blijft? FB ontplofte met allerlei berichten. Voor mij was het de eerste keer maar wat een spektakel. Het kostte me al een 27 minuten om bij  de lijst te komen. Zes pagina's met artikelen die eruit gaan. Gelukkig had ik al eerder een bestelling weggedaan en die spullen komen allemaal nog aan. Klanten blij, ik blij.

Wil je zelf zien welke producten eruit gaan?
Hier is de link:

retired lijst

Wil je graag nog wat hebben, mail me en ik bestel het voor je. Op is echt op.
Natuurlijk tellen deze bestellingen ook mee voor de loterij van de maand april.


Maar er is nog meer nieuws. De nieuwe catalogus is er. Met de nieuwe kleuren. We mogen nog niet meer laten zien als de voorkant maar daar is al een boel te zien als je goed kijkt. De nieuwe in color kleuren; Dapper Denim, Emerald Envy, Flirty Flamingo Peekaboo Peach en Sweet Sugarplum. Prachtnamen  maar zo te zien ook prachtkleuren. Ik ben al een beetje verliefd op de peach kleur. Maar ook te zien op de voorkant nieuwe stempels en dies. Het waterglas/potje ziet er erg bruikbaar  uit. Die komt al op mijn verlanglijstje, erg leuk voor de vakantiefoto's.

Tot morgen...

1 opmerking:

Monique zei

Na een gezellig dagje Efteling (waar iedereen blij van wordt lijkt mij en ik dus ook) nog even lekker je blog lezen. Even neuzen bij de retiredlijst. Veel te veel leuks.
Maar ik ga dromen van een draak die last had van zijn maag, een schitterende aquanura en heerlijk in het zonnetje wandelen met mijn mannetje. Ik voel me een gezegend mens.