woensdag 20 april 2016

pfffff.....






Dat was gisteren even peentjes zweten. Krijg ik, heel lief, bestellingen binnen voor de retired lijst van SU en ligt de website er meer dan een uur uit. Pff dan zweet je peentjes maar gelukkig heb ik alles nog kunnen bestellen. Ik ga nog een bestelling wegdoen  dus wil je nog graag iets uit de retiredlijst laat het me dan weten.. Ik ga graag nog een keer peentjes zweten hoor :):)

Ik heb weer een aantal nieuwe workshops gepland. Voor alle workshops geld: 5 euro pp inclusief alle materialen, koffie/thee/lekkers. Bij voorkeur maximaal 4 personen per workshop. De middagen zijn van half 2 tot 4 uur en de avonden van half 8 tot 10 uur.


Ik zet ze ook in de zijbalk zodat je kan zien hoeveel plekken er nog zijn.
De nieuwe data zijn:

4 mei,  kaarten maken met zentangle, woensdagmiddag
6 mei, vrijdagmiddag, maken van een moederdagcadeau en kaart
12 mei: kerstkaarten, donderdagavond
17 mei: jij stempelt,  dinsdagavond
18 mei, inkleurtechnieken , woensdagmiddag
25 mei: jij stempelt, woensdagmiddag
28 mei: jij stempelt, zaterdagmiddag
3 juni: inloopmiddag en avond van de nieuwe catalogus, gratis,




En omdat je het leven mag vieren geef ik een gratis workshop voor twee personen weg .
De leukste reactie ,waar ik om kan lachen, waarom je het leven viert kies ik uit en mag een workshop in april of mei kiezen.

tot morgen......

Geen opmerkingen: