vrijdag 8 april 2016

zondag.....bestelling


Zondag avond ga ik er weer een bestelling uitdoen. Wil je nog iets graag hebben dat kan, laat het me dan weten voor zondagavond 6 uur ( 18.00) . Dan heb ik het nog op tijd voor ik achter de laptop ga zitten.

Vanuit mij uit is er de loterij van de stempelset hierboven. Zie dit bericht (klik)
Vanuit Stampin Up zijn er ook een aantal leuke aanbiedingen.

Zoals de koopjes van deze week, het zijn er extra veel omdat volgende week de laatste koopjes zijn en dan hebben ze iets anders voor ons in petto. Spannend. Maar ze zijn er daarom wel extra veel. Neus vooral en kijk wat je leuk vindt.

Dit weekend zijn er nog twee extra omdat ze op de ARTSpecially beurs  in Nijkerk staan.

De Nederlandse set koop je eigen geschenk is nu van 30 euro voor 25 euro


En in combinatie met de gift cards dies nu 55 ipv 59,50.
Ik blogde al eerder over de cadeaukaartjes/gift card set zie dit bericht (klik).

Deze aanbieding  van de stempel set wel of niet in combinatie met de dies geld maar drie dagen, zolang de beurs duurt. Wel erg leuk dat we mee mogen genieten van de beurs aanbieding.

Genoeg koopjes weer en nog een bomvolle gids met allemaal leuke dingen. 18 april krijgen wij een lijst met dingen die niet terugkomen in de gids. Afgaand op de ervaring van demonstratrices bij Stampin Up zijn er veel dingen al heel snel uitverkocht. Wil je iets nog heel graag hebben bestel het dan eerder. Ik ga het zeker zelf ook doen met twee dingen die ik nog perse wil. Een stans en dies bij twee stempelsets die ik al heb.

Tot morgen .....met een heel erg leuk geworden lo al zeg ik het zelf :)



Geen opmerkingen: