donderdag 26 mei 2016

Bloghop


Welkom op de bloghop georganiseerd door Team Utopia, Stampin’ Up! demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! Annual catalogus 2016/2017.

Als het goed is kom je hier via het blog van Nathalie Vijlbrief.
Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Trijntsje van Duren, daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.
Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.

Ik heb gekozen voor de set Sitting here, meteen een van de sets die hoog op mijn verlanglijstje stond. Ik hou van stempel sets waar je mee kan spelen. Waar je plaatjes en sfeer mee kan creëren.  Ik heb nog veel te leren in het maken van sfeer en plaatjes maar ik geniet enorm van het spelen.

De set heeft 14 stempels waaronder de schommel, een klein vogeltje, een hond en een kat, 4 teksten en een bodem stempel. Hij is geweldig leuk.




 Bij dit eerste voorbeeld heb ik een tekst gebruikt uit de set Scheltering tree, deze passen precies tussen de schommeltouwen. Verder natuurlijk de schommel, de bodem. De hond en een kussen heb ik met de dimensionals naar voren gehaald. Als kleuren de Dapper Denim , de Flirty Flamingo ( kussen) en de Sweet Sugarplum (kussen hond). De andere kleuren zijn neutrals.



 En bij deze heb ik achtergrond gestempeld met het pluisje uit de Balloon Celebration, daar komt ook de tekst vandaan. De achtergrond is met Sahara Sand gestempeld. De tekst met de Peekaboo Peach.
Nog een reden waarom ik graag met dit soort sets speel, ze zijn ideaal om te combineren met andere sets. Je zal hem zeker nog vaker voorbij zien komen op mijn blog en in de jij stempelt workshops.
Ik wil er nog heel veel plaatjes mee maken, de ideetjes buitelen na een avondje spelen.

Je kan nu verder naar het blog van Monique ter bruggen.

Veel plezier......

wwwmostampincreativity.blogspot.com
www.hetknutsellab.nl



14 opmerkingen:

digitalie zei

Wat een leuke set he? Ik heb hem ook maar nog niet gebruikt. Je geeft me leuke ideeen.

Groeten,
Natalie

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke voorbeelden heb je gemaakt met de set...groetjes Ingrid

Crejabeja zei

Leuke voorbeelden

SoStampFul zei

Heerlijk he deze set en zo veel wat je ermee kunt. Ik heb hem ook gebruikt en wat vind ik het leuk om te zien hoe verschillend onze creaties zijn met deze set. Ziet er heel goed uit!

Jacqueline Higler zei

Hoi Marion,

Ik vind dit lieve schommelbankje zo schattig. Krijg altijd helemaal zin om zelf zo´n bankje te hebben onder de veranda.
Ik vind je kaartjes echt heel mooi geworden. Ik ben bang dat ik er toch aan moet geloven om ook deze set te gaan kopen.

Groetjes Jacqueline

Yvonne van Bruggen zei

Mooi gedaan Marion! Vind deze stempelset steeds leuker worden :) Misschien toch ook maar op mijn lijstje zetten hihi..
Groetjes, Yvonne

Cynthia van der Wilk zei

Leuke kaarten heb je gemaakt.

Petra L zei

Oh Marion wat mooi en leuk om zo 2 verschillende kaartjes te zien met een en dezelfde stempel. Erg leuk :-)

Ellen Hamhuis zei

Leuke kaarten, echt een sfeertje.

Marielle Zeeman zei

Leuke kaarten

vrolijkheidzelve zei

Ik vind je kaarten fantastisch leuk! :D

De poes van de stempelset vind ik ook helemaal leuk!

De tekst die je gekozen hebt bij de 2e kaart vind ik helemaal passend, echt heel leuk!

Liefs, Ilona

Linda Verheij zei

Erg mooi!

Ingrid zei

Mooi Marion!
Groetjes Ingrid

Susan Wevers zei

Wat geweldig leuk om al die verschillende voorbeelden te zien van die stempelset!