zondag 29 mei 2016

Het verhaal....wat start er 31 mei




Wat start er 31 mei?
In de afgelopen weken zijn er zeven hints geweest van een stukje stempel tot lint.

Wat heb ik bedacht.....
Ik ben in juni jarig, dat hadden al veel mensen goed geraden.
Nu ontvang ik graag leuke post. Net als ieder ander vind ik dat veel leuker als rekeningen.
En wat is er nu leuker dan heel veel post te krijgen met je verjaardag?
Dat is toch al een feestje op zich. Vind ik wel.
Ik geniet elk jaar enorm van de postbode die leuke kaarten brengt.
Hint een postzegel, een stempel met joyful, een vlop.

Dus stuur mij in de maand juni een zelfgemaakt kaartje ( start 31 mei op de post)
en krijg van mij een zelfgemaakt kaartje terug met een kleine verrassing.
Piepklein hoor. Maar ook leuke post.
30 juni is de laatste dag voor de kaartjes.
Je zag op een van de hints mijn verjaardagskalender.

Het kaartje mag met spullen van StampinÚp zijn maar ook van de plaatselijke winkel waar jij graag koopt.
Geborduurd, geknipt, 3d, stempels, stickers echt alles kan als het maar zelfgemaakt is.
Alles krijgt een plekje aan de linten (hint) aan mijn kast.

Ik wil verjaardagen met echte post weer een plekje geven.
Vandaar de # en een stukje houten stempelblok.
StampinUp heeft een stempel met #i'mbringingbirtdaysback.
Die staat dus ook op jouw vlop.

Mijn adres zet ik hier niet zo op het net maar laat een berichtje achter en ik mail het je. Of stuur me een mail  marionapenstaartjehomerapuntnl


Ik hoop dat jullie dit net zo leuk vinden als ik het.
Ik ben in juni een tien dagen weg om onze zoon de berg op te zien fietsen.
Dus kaartjes terug kunnen even op zich laten wachten maar komen zeker.

Groetjes Marion..... En geef graag een reactie wat je ervan vindt, ik vind het spannend!

1 opmerking:

Josefien zei

Heerlijk om veel verjaardagspost te krijgen. Mijn kaart komt deze maand naar je toe!