maandag 9 mei 2016

oud en nieuw......


De afgelopen twee weken had iedereen hier min of meer vakantie. Iedereen werkte of had eens een dagje verplicht vrij. We spraken af met vrienden en sliepen eens lekker uit.  Heerlijk, zeker de tweede week toen het weer ging meewerken. Ik ben dol op een beginnend zonnetje. Niet te warm en al wel lekker de achterdeur open....

Maar even wat oudjes qua foto's...
Boven een voorbeeld van de basisles zentangle. Op de Fb groep marion stempelt heeft bijna iedereen zijn eigen kaartje al geplaatst en kan je veel mooiere resultaten zien als deze van mij....



Hier een kerstkaartje wat ik gemaakt heb als voorbeeld wat je kan doen met Zentangel en stempels. Ik vind de combinatie echt heel uitnodigend om heel creatief te zijn met de materialen. De kriebels zijn getekend met een stempelstift. Hoe ik de foto recht ga krijgen geen idee. Iemand een tip?

Ook het oranje kaartje is met hexagonnen getekend. Kleine mooie vlakjes om op te vullen met zentangle.



Nog even twee kaarten die mijn dochter maakte, die geen Fb heeft en die ik dus maar hier laat zien. :) Een derde, haar zentangel kaart is al opgestuurd. Niet zo handig, had eerst wel een foto mogen maken.
Ik hoop dat er vaker pubers naar de workshops komen. Het is een hele creatieve groep. Afgelopen zaterdag had ik mijn eerste puberfeestje. Was heerlijk om te doen, gezellig stel meiden met prachtige resultaten zonder dat er een op mijn voorbeeld leek. In de doosjes kon een cupcakeje mee naar huis.
Cookiemonsterfudgevulling.




Iets nieuws....Hint 4...voor wat er start op 31 mei......

Op FB komen er allerlei reacties, hilarisch om te lezen en sommige zijn erg warm.
Op 30 mei plaats ik een blogje met wat het echt is en kan iedereen gaan meedoen, inclusief ikzelf .....hint 5.


Er komt een bloghop op 26 mei...mijn eerste...met voorbeelden die uit de nieuwe catalogus gaan komen. Wordt vervolgd.

Donderdag is er een avond kerstkaarten maken, er zijn nog plekjes vrij. Wie zin heeft is meer dan welkom. 

Tot morgen.....

1 opmerking:

Josefien zei

Ik heb nog steeds geen idee hoor, begin aardig benieuwd te worden nu!
Wat een leuk idee om zentangle te gebruiken op uitgestanste vormen.