woensdag 18 mei 2016

raad/quiz/dingetje.....





Vandaag kwam mijn torentje binnen. Zo blij mee. In deze toren kun je namelijk al je inkten en navullingen netjes kwijt. Handig. En het leuke is , ik heb hem verdiend. Buiten je provisie kan je ook zo af en toe spullen verdienen bij Stampin Up. Maakt hem nog bijzonderder.

Maar nu het raad/quiz/dingetje:
Met hoeveel inkten en navullingen heb ik hem al gevuld?

Twee tips: Er kunnen 48 inkten en 48 navulingen in.
                  Ik heb de nieuwe in colour kleuren er ook al ingedaan.

Je mag raden tot het blogje van maandag, alleen hier en niet op FB. Dit om het voor iedereen overzichtelijk te houden welke getallen er geraden zijn.
Meer mensen hetzelfde getal, beide prijs.

De prijs: een inkt van de nieuwe in colour kleuren naar keuze of een workshop voor twee personen in mei/juni/juli.

Raad ze.....

7 opmerkingen:

Monique zei

Leukleukleuk je weet hoe goed ik ben in raden �� 65

Monique zei

Leukleukleuk je weet hoe goed ik ben in raden �� 65

vrolijkheidzelve zei

Wat een super leuk handig ding!

Ik gok 53.

Miriam zei

Inkten .... 25 navullingen .... 15. Totaal dus 40 stuks.

Anoniem zei

49... (groetjes, Syl)

Josefien zei

Ik ga voor 52!

Anoniem zei

49 (Syl)