dinsdag 17 mei 2016

teamdag en hint 6


Afgelopen zaterdag was er een teamdag, mijn eerste. En wat een topdag! gezeligge collega's. Nieuwe techniek, nieuwe stempels en nieuwe kleuren. Hier zie je een foto van een een deel van het team, jammer genoeg kan niet altijd iedereen op zo'n dag. 

En hier zie je ons hard aan het werk met de bokeh-techniek. Makkelijk, snel en een verbluffend resultaat. Daar houd ik van!! De techniek kan prima toegepast worden op een jij stempelt avondje. Vraag erna als je dat wil doen.


En hier de resultaten, de meest rechtse roze kaart is van mij. Had je vast niet anders verwacht als je mij een beetje kent. :) Op deze dag ben ik wel een beetje verliefd geworden op de flamingo. In het boekje vond ik het maar niks maar nu staat hij hoog op mijn wil-ik-lijstje.


Nog een kaart met de flamingo. De linkse is van Yvonne en de rechtse is van mij. Je kreeg namelijk de losse onderdelen en geen voorbeeld en dan mocht je gaan freubelen. Daarna zag je pas wat de ander als eerste gemaakt had. Ik was erg blij met nog een flamingo. Beide kaartjes zijn erg leuk denk ik.

Volgend blogje meer over de teamdag.
Voor nu nog hint 6 ...Wat start er op 31 mei....
Sommige reacties zijn al erg dichtbij wat er start.


 Tot morgen......

4 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Leuk dat je erbij was Marion!!!
Groetjes, Yvonne

Monique zei

Leuke kaartjes weer! Ik ben zeer benieuwd naar de techniek van de achtergrond

vrolijkheidzelve zei

Verliefd op de flamingo! <3

Ik dacht aan iets met PL, de postzegel kan ik dan weer niet plaatsen.

Kinderverhalen misschien?

Het verhaal van je eigen kind in PL?

Of ik dichter bij het echte antwoord kom weet ik niet, wel word ik steeds enthousiaster :D

Reuze benieuwd!

vrolijkheidzelve zei

P.S. Je kaartjes zijn leuk! :D