maandag 2 mei 2016

van alles wat......


Dit wordt een heerlijk rommelig blogje over van alles en nog wat. Een beetje zoals mijn leven nu is :)
Langzaam aan komt de regelmaat weer terug maar de vakantie helpt daar niet echt bij. Maar ook dat mag en kan nu. Langzaam aan genieten we weer van de kleine en leuke dingen van het leven. Met elkaar.

Genieten doe ik zeker van alle hints die ik verzin voor wat er start op 31 mei....De foto hierboven is hint 2. heeft er iemand al een idee? Raden mag, leuk zelfs.


Ik heb een nieuwe blog aan mijn leeslijst toegevoegd. De blog van Ingrid: Supergoof. Een erg leuke blog. Een blog over quilten en een passie die daarin spreekt.
Ik zit samen met haar op een cursus om de Mrs Billings te maken. Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk niks gedaan behalve samen een nieuw boek bekeken en bewonderd. Heel gezellig. Lees gezellig mee met haar blogjes....

Mocht je een leuke blog hebben en wil je graag dat ik jouw blog bezoek laat het me weten. Mijn bloglijstje is nog niet zo lang, meer dan genoeg ruimte voor een blog erbij.


Zomaar een van de vele kaartjes die ik maakte om op te sturen naar een lief persoon.


Op 3 juni heb ik een inloopmiddag en avond. Ik ben nog aan het puzzelen over de vorm die ik het ga geven. Wel al een vraag aan jullie? Als je die dag de nieuwe catalogus mee wil nemen wil je me dat dan via een email (klik) of via een berichtje laten weten. Dan kan ik zorgen dat er genoeg zijn.

Morgen mag ik een pre order doen uit een deel van de catalogus. Wil je dat ik nog iets mee laat komen uit de oude catalogus laat het me dan weten voor 12.00 uur. Dan neem ik het nog graag voor je mee.


Ik zou deze set verloten onder al diegene die een bestelling (groot of klein) hebben geplaatst in de maand april.
Tromgeroffel.......even stilte......

                                           Mijke

 Je hebt de set gewonnen. Gefeliciteerd!
Stuur je me een berichtje om af te spreken hoe hij bij jou komt.

Alle rommeltjes zijn weg, tijd om even nog een nieuw sokje op te zetten. Tot morgen.........
                                                 

2 opmerkingen:

Josefien zei

Wat een mooie kaart! Ik vind de kleur ook schitterend, is het de Mint Macaron?
Ik heb geen idee wat er vanaf 31 mei gaat gebeuren, een eigen stempel misschien?

marion zei

ja is inderdaad de mint marocan....en de hinten blijven komen