dinsdag 7 juni 2016

afterparty deel 2


In de afterparty vandaag de flamingo. In zag hem en dacht.....mmm. Geen idee wat ik hiervan vind.
Maar na een keer spelen bij Yvonne begon de stempel te groeien en zag ik de mogelijkheden wel.


Hier nog een voorbeeld van de flamingo en de bokeh techniek. De meest rechtse is van mij :)

Hier de set met de stempels die in de set zitten. Vooral de ananas heeft ook een plekje bij mij verovert. :)
 
Nu zie ik ineens ook overal flamingo's en ananassen. Zou het in zijn deze zomer?

Zaterdag ga ik een verzamelbestelling weg doen. Wil je iets mee laten komen wil je het me dan zaterdagmorgen uiterlijk 12.00 laten weten. Dan bestel ik het graag voor je mee.

Tot morgen......



1 opmerking:

vrolijkheidzelve zei

Flamingo's zijn altijd cool!
Ze zijn roze! :D

Ben ook echt verliefd op de ananas!
Zowel deze kleine uit de stempelset als ook de grote achtergrond stempel :D