maandag 25 juli 2016

Christmas in July.....


De afgelopen weken was ik heel druk met het organiseren van de eerste Christmas in July party.
Druk maar zo ontzettend leuk. naast stempelen handwerk ik heel graag. Ik quilt, borduur, brei en haak. Voor de dames die bij mij op een bee zitten organiseerde ik dit jaar voor het eerst een Christmas in July party. Een Amerikaanse traditie waar ik me wel ik kan vinden.
We hebben genoten, gelachen , gegeten en gehandwerkt aan nieuwe kerstwerkjes.
Ik broed op een idee om dit ook eens te doen voor scrappen/pl/kaarten maken.
Maar juli ga ik niet meer redden :) Wat denken jullie van september?
Is er interesse voor een dagje kerst voorbereiden?
Ik denk zelf aan 24 september van tien tot vier.....
Nu nog een werktitel verzinnen :):)



Voor diegene die niet zo lang kunnen wachten :):)
9 augustus is er weer een kerst kaarten workshop met inkleur technieken.
Workshop is vol....

Geen opmerkingen: