vrijdag 29 juli 2016

#Kerstbegintinseptember


Echt waar. Kerst begint in september. Ik vertelde in een eerder berichtje al dat ik een Christmas in July party organiseerde voor mijn handwerkvriendinnen. Zeer geslaagd en gezellig. Een leuke traditie die ik zeker ook volgend jaar wil terug laten komen. Nu kan ik dat niet doen voor stempelen, kerstkaarten maken of een december daily ( december dagboek) omdat Stampin Up zijn spullen pas in september op de markt brengt.

Je snapt vast de link al...Kerst begint in september.


Ik ga een dag organiseren om je met de kerst te laten starten. niet op het laatste moment zodat je vol stress zit en niet meer kan doen wat je bedacht had. Gewoon ruim op tijd en vooral gezellig stress vrij voorbereiden.

We gaan kaarten maken, scrappen of beginnen aan je december daily.

Wat jij kiest, het is jouw kerstdag.


Wat ga ik doen...of beter gezegd misschien jij?

24 september heb ik een zaaltje gehuurd voor 15 personen.

Van 10 uur tot 4 uur.

Jij regelt: stempelmatje, stempelschoon maak spullen die je zelf gebruikt, dubbelzijdig tape, snijmaterialen, je basismaterialen en de rust om te komen


Ik regel, stempels, stiften, inkt, big shot en mijn restjesbak.

En een kleine verkoop voor als je op de dag iets tekort komt.

Samen met koffie/thee/lekkers en een workshop, een make and take en je krijgt een pakket.....


Dat pakket kan je zelf kiezen:


Keuze 1...je kiest een kerststempel uit de huidige of de nieuwe catalogus ( daar mag ik helaas nog geen foto van laten zien, mag vanaf 1 september) van maximaal 25 euro.

Je krijgt als kaartenmaakster 5 vel cardstock A4, een vel designpapier en een klein zakje versiersels voor op je kaarten.

Voor de scrappers, 3 grote vellen cardstock, 2 vellen designpapier en een klein zakje versiersels.

Kosten 25 euro .

Bij alle bestellingen die ik op de dag voor je meeneem krijg je 10 % korting.


Keuze 2...Je krijgt een album van 6 bij 8 inch in de nieuwe kerstkleur, 16 PL bladen van 6 bij 8 inch voor daarin ( let op een pak is 12 vel maar je krijgt er 4 extra om er voor elke dag 1 te hebben).

Je krijgt ook 5 vel cardstockA4 en een vel designpapier en een klein zakje versiersels voor je decemebr daily.

Kosten 25 euro.

Bij alle bestellingen die ik op de dag voor je meeneem krijg je 10 % korting.


In beide gevallen betaal je dus alleen je materialen en de dag is voor mij...met de koffie /thee/lekkers en de workshop en make and take.

Lunch mag je zelf meenemen. Er is een koelkast om dingen koud te zetten.

Het lijkt me geweldig om met 15 scrappers/pl/kaartmakers voor de kerst een gezellige dag te hebben, inspiratie op te doen en de kerst al vorm te geven.


Er is een maar...Er is maar plek voor 15 mensen.

Je kan je inschrijven via mail of een berichtje achter te laten, dan mail ik je terug

Heb ik een beetje gelijk dat kerst begint in september ?


#kerstbegintinseptember



Geen opmerkingen: