woensdag 17 augustus 2016

scrappen......


De laatste tijd ben ik weer actiever aan het scrappen en PL-en. Foto's zijn toch zoveel leuker in een album  als op een pc/laptop/smartphone. Zelfs de lelijke foto die je op deze lay-out ziet. Ik maakte deze layout met restjes van het floral design papier. Een serie waar ik momenteel helemaal weg van ben. Diepblauw met wit in allelei delfs blauw achtige designs. Prachtig gewoon. Ook het vogeltje heb ik van een restje geknipt. De letters en cijfers zijn gestempeld. En zo kan hij in het album :)




Van een 400 foto's die we maakten op een dagje Beekse Bergen maakte ik 5 pagina's PL. Ik gebruikte de serie good vibes voor de PL kaartjes en de embellishments.


Een aparte pagina van de giraffen. Wat een mooie beesten toch.


En bij deze pagina speelde ik met de lay out.
Zie maar aan de achterkant.



In plaats van grote foto's plakte ik de zelfde kleine maat op een stukje cardstock. Zo creëerde ik een ander uiterlijk en een andere indeling van de pagina. Ik vind het erg leuk om zo te spelen met een PL pagina.

Wil je ook eens spelen met scrappen en PL?

Dat kan, de eerste scrap/pl-avond is 30 augustus.
Tijd van half 8 tot 10 uur.
Kosten : 5 euro inclusief materiaal koffie/thee/lekkers
Je mag een hoes kiezen (PL of scrap) en dan ga je met je foto's aan de slag.
Hoezen zijn als je er extra wil nog los te koop.

Er zijn nog 3 plekken vrij

Geen opmerkingen: