donderdag 1 september 2016

en de winnaars zijn......


Vanmorgen trok de nummer generator een nummer voor de maand augustus van de #vindeenuil.
Dat was het makkelijkste deel. De winnares is Noor. Gefeliciteerd!

Wat heb ik genoten van alle leuke foto's met uilen. Wat een vondsten zijn er geweest. Wonderlijke en mooi gemaakte. Verrassende en bijzondere.

Wel zaten er nog schoonheidsfoutjes van mijn kant in. Foto's die geen nummer hebben gehad, nogmaals sorry, google die ik volgend jaar ga uitsluiten en soms een late reactie.


Na lang nadenken heb ik toch een keuze gemaakt. een keuze die mij het meest verraste als uil. En alle gezegdes zijn waar. Het is knap lastig kiezen.


Ilona, jij wint de derde en laatste cadeaubon van 10 euro. Gefeliciteerd. Ik was verrast een eigen kaart te krijgen van mijn #vindeenuil

Voor alle niet winnaars en wel inzenders een troostprijs. Als je bij een bestelling #vindeenuil doorgeeft aan mij krijg je een leuk en toepasselijk extraatje bij je bestelling. Dit geld voor bestellingen in september.


En vanaf vandaag is de nieuwe kerstcatalogus er is. Eindelijk. Ik vind hem ontzettend leuk. Er staan zoveel leuke stempels in voor kaartjes en pl/scrap. Mijn wensenlijstje is enorm :) Sommige stempels heb ik al eerder mogen bestellen dus daar kan je al mee werken in de workshops. Mocht je de catalogus nog niet hebben en hem wel willen laat het me dan even weten. Maar vooral kom kijken en bladeren.



Geen opmerkingen: