woensdag 28 september 2016

#kerstbegintinseptember .... het verslag




Wat een dag, het was heerlijk in een woord. Twaalf dames in een zaal die allemaal stempelen. Tien dames maakten kaarten, een was aan het scrapbooken en een begon er aan haar december daily.

We zaten in een zaaltje van "mijn" kerk . De heilige familiezaal. Genoeg ruimte, voor ieder een tafel en extra stoelen voor de spullen.




Daarnaast twee tafels die begonnen met voorbeelden van mij maar langzaam aan door de dag gevuld werd met kaarten, scrappagina's en doosjes van iedereen....


Er zijn unieke momenten vast gelegd zoals ik met een kerstmuts op. Voor het eerst en denk ik ook het laatst.


We hebben kaarten gemaakt voor elkaar, een loterij gespeeld met de rendierdoosjes maar vooral heel veel plezier en inspiratie gehad met en aan elkaar.


Er was zelfs al een kerstboom met flikkerlichtjes...hoe meer kerst kan je het hebben :)


Dit zijn dagen met een gouden randje die je mag bewaren in je hart. Ik ga deze en de andere foto's ook zeker vastleggen in een scrapbook of pl pagina.

Dank je wel dames voor een heerlijke dag en ja hoor en komt zeker weer een dag.
De werkdatum is er al.  30 september 2017









Geen opmerkingen: