zaterdag 17 september 2016

knostgekke kaartdagen....


Ik was er nog nooit geweest. De knotsgekke kaartdagen in de brabanthallen in Den Bosch. Ik weet het, iets om me voor te schamen. Maar het leek me altijd heel druk en heel duur. Nu weet ik daar is niks van waar. Ik had kaartjes gewonnen, waarvoor nog veel dank.

Daarom nu het plan om toch eens te gaan. Op vrijdag zijn we een kijkje gaan nemen. Ik in de rolstoel, toch altijd een beetje huiverig dat mensen tegen je aan gaan lopen.
Maar de paden waren ruim, heel ruim. Prima plekken om koffie te drinken, leuke kramen en heel divers. Kon zelfs mijn rolstoelbanden laten oppompen. Er lag vloerbdkking en dan heb je hardere banden nodig. Prima service.


Ja en wat heb ik allemaal gekocht :)
Als je kerst in september viert kan je ook al best aan Pasen denken toch.
Dus bij een collega twee leuke paassets van StampinUp gekocht.

De twee foto's hierboven.
De grote lijkt me erg leuk voor een kaart met inkleuren en de kleinere voor labels.


En ik kocht nog twee stempels van Santoro ...Die zijn te leuk. Een met een uil. Ja die kan ej gewoon niet laten liggen :) Toch?

En twee kleintjes ....

Ik heb nog een workshop gedaan, heerlijk langs de kramen geweest en veel inspiratie opgedaan.
Topdag!
Volgend jaar ga ik zeker terug.





Geen opmerkingen: