vrijdag 2 september 2016

wie durft?......

Ik heb weer workshops gepland. Tot het eind van het jaar.  Ik heb elke maand een kerstkaarten, een pl/scrap en twee jij-stempelt avonden gepland. Natuurlijk kun je met minimaal twee mensen ook apart een workshop naar keuze boeken. Er zijn nog genoeg middagen en avonden over in een week.

Een workshop springt eruit.
19 december op een maandagavond is er een verrassingsavond.
Ik zeg niet wat we gaan doen. Ik ben ook niet om te kopen :)
Ik vind het zo een leuk plan dat ik zelf ook meedoe, dat zegt wel iets denk ik. 
Wat je weet is dat het om half acht begint en om tien eindigt.
Je gaat met iets heel leuks naar huis. Echt waar beloofd!
Deze avond kost per uitzondering 10 euro inclusief materialen koffie/thee/lekkers.
Er is deze avond plek voor 8 gasten. En ja dat past :)
Zo wie durft?

Geen opmerkingen: