maandag 17 oktober 2016

bestelling....

Woensdagavond ga ik er weer een bestelling uitdoen. Deze stempel ga ik in ieder geval voor mijzelf bestellen. Stijlvol, mooi handschrift en heel vaak bruikbaar. ( Extra info, hij kost 12 euro en is alleen op hout verkrijgbaar) Ik bestel woensdag om 10 uur in de avond, tot die tijd kan je bestellingen doorgeven.



Je kan ook nog papier bestellen in de actie 4 halen, drie betalen. Bovenstaande papierreeksen doen er mee. Mocht je kiezen voor halve pakketten, dan heb je 24 vellen designpapier ,dat zijn vier hele reeksen,  voor 19,75. Minder dan een euro het vel voor mooi designpapier. Mooi om een album mee te maken van een vakantie of een december daily. Of heel veel kaartjes :)





Verder een huishoudelijke mededeling. Vanwege een operatie geef ik geen workshops van 15 november tot en met 13 december. Ik neem dan qua workshops een maandje vrij. Ik ben er wel voor advies, bestellingen en mijn winkeltje blijft ook gewoon open. Wil je nog graag op een workshop komen voor de kerst dat kan, ik heb wat extra ruimte in de agenda gemaakt zodat iedereen die wil kan komen. Stuur me een mailtje ( marionapenstaartjehomerapuntnl) of laat een berichtje achter.






Geen opmerkingen: