donderdag 13 oktober 2016

halloween.....

Halloween, de uiltjes waren er klaar voor. En ik ook.
Een nieuw bord met voorbeelden, oogballen om te snoepen en een lekker kopje thee (zonder fratsen).


En het was gezellig, heel gezellig!



Halloween is nog niet zo mijn feestje. ik houd helemaal niet van griezelen.
Maar om kaartjes, labels en cadeautjes te maken kan je los.
Wat een ontzettend leuke spullen zijn er en je kan je creativiteit laten ontploffen.
Bovenstaande labels zijn van mijn dochter.


Kleine luciferdoosjes kun je beplakken, eenvoudig maar een supertrakatatie met een oogbal, spin  of iets anders engs erin. Ik heb de mummy met zwart op pumpkin pie gestempeld en geponst.
Snel en makkelijk. Zeker handig als je ze voor een klas wil maken.


Kaartjes van een gast. Die uil, ik vind hem geweldig. Maar dat is vast geen verrassing.
De tweede kaart is een drieluik. Ik hoop dat je het een beetje kan zien op de foto's....




Nu wordt de jar set (uit de jaarcatalogus) voor mij ook wel erg aantrekkelijk...wat een leuke kaartjes kan je  maken in combinatie met de Halloweenset.

Mocht je de komende tijd nog kaartjes of traktaties willen maken voor Halloween. dat kan, leuk zelfs.
Maak een afspraak. In de kolom hiernaast staan al een aantal workshops gepland. je kan dit prima doen op een jij stempelt avond.

Griezel ze.....




Geen opmerkingen: