dinsdag 18 oktober 2016

swap.....


Ik realiseerde me ineens dat ik nog niks heb laten zien van onze team swap. In het SU-perteam waar ik een van de mensen ben hebben we voor elkaar een envelop gemaakt met allerlei onderdelen om een kaart te maken. Zelf had je de kaart al gemaakt. En het is een verrassend wat andere maken met dezelfde onderdelen. Als eerste mijn kaart met een uiltje natuurlijk en het hele mooie floral papier waar ik echt weg van ben.


Deze was met de jar stempel en dies set...Vond ik erg leuk om mee te werken. Deze set groeit aan me nu....staat steeds hoger op mijn verlanglijstje....Er zijn zoveel mogelijkheden mee.


De lama, met een achtergrond van de plaufull set. Lastiger voor mij maar ik vind het resultaat erg leuk geworden. Enne lastig is goed in dit geval , dat laat je nadenken.


Een prachtige zeester met een hele mooie schildering....


En papier waar we zelf stempels aan mochten toevoegen.....dit is nummer 1

en nummer 2.

Ik vond het een uitdaging en zeer geslaagd om te doen. je werkt eens met andere materialen, uit je comfortzone.... Op dit moment loopt er een nieuwe swap met als thema herfst/halloween.  Binnenkort een nieuwe reeks om te laten zien.

Wil je nog een keer kaartjes, labels of een traktatie maken.
Donderdagavond zijn er nog 2 plekken bij jij stempelt en maandagavond nog 3.
Beide van half acht tot 10 uur.

En als reminder, woensdagavond gaat er een bestelling de deur uit, wil je nog iets hebben? Ik hoor het graag.

Geen opmerkingen: