donderdag 8 december 2016

kaartjes.....


Ik heb ervaren dat kaartjes krijgean als je ziek bent ontzettend leuk is. Iedereen die me een kaartje heeft gestuurd Dank je wel. Ze kwamen ook echt elke dag een. Het leek wel afgesproken:)

Ik voel me al een stuk beter, ben al weer soms uit bed, loop alweer in het huis en na drie weken mocht ik weer douchen. Wat een genot.

Maar niet iedereen die me een kaartje heeft gestuurd heeft er een briefje in gedaan voor secret santa. Ben je dat per ongeluk vergeten mail, app me dan of stuur me nog een kaartje



Nu ik weer een beetje op de been ben ga ik natuurlijk ook weer Fb-en, bloggen, kaartjes maken en ik heb heel veel tijd gehad om leuke dingen te verzinnen dus ik heb de komende tijd heel wat nieuwtjes...

Maar alles op zijn tijd, zei mijn lieve oma altijd....
Eerst dank je wel aan jullie voor de kaartjes, mailtjes, belletjes en alle aandacht.

1 opmerking:

Josefien zei

Fijn dat je weer online bent, ik ben heel benieuwd naar al je nieuwtjes en heb al zin in de negentiende!