zaterdag 31 december 2016

secret santa.....





Secret santa..... Een week of zes geleden begonnen. Voor een keer mocht je een wensje in mijn kerst blik doen en vandaag zou ik er een wensje uithalen en vervullen.

O o o wat was het ladtig voor jullie om een keer hebberig te zijn voor jezelf.
Alle excuses kwamen langs om geen briefje in de pot te doen.
Soms mag je hebberig zijn. Net het hele jaar maar soms wel.... Zeker dat ik secret santa om die reden volgend jaar ga herhalen. :)





Nu kregen we een paar dagen geleden het verdrietige nieuws dat een vriendin totaal onverwachts is overleden. Dan kom je tot het besef dat je je leven mag vieren. Intens. Net als zij deed.

Om die reden vervul ik alle wensjes die in de pot zaten.
Monique
Syl
Ans
Ilona
Dorothee
Gauree
Barry
Marjo

Neem op een of andere manier contact met me op en ik vervul je wens.....

Voor nu veilige jaarwisseling en een gezellig en gezond 2017

Geen opmerkingen: