dinsdag 10 januari 2017

croppen....


Vorig jaar november on stage maakte Damir deze zaalfie. Als je goed kijkt zie je mij vooraan staan.
Deze foto heb ik van zijn FB geplukt en daar wilde ik natuurlijk wat mee.
Ik ben dol op scrappen en Pl. Een album is zoveel leuker om terug te kijken als op een telefoon vind ik. Ik geniet daar echt van.

Nu krijg ik ook regelmatig de vraag wat kan je nog meer met de stempels als kaarten maken?
Veel!
Bij deze twee voorbeelden met de nieuwe Yummie in my tummy stempelset.



Als eerste een lay out waarbij ik de achtergrond geinkt heb in laagjes en met de grote monster stempel gestempeld.
Het kleine monstertje heb ik gestempeld en uitgeknipt en lijkt met ons mee te zwaaien




Als tweede heb ik een PL pagina gemaakt met de foto's van de dag, mijn labels, swapjes en weer een monstertje. Deze keer met de tekst prize patrol erop. Dat omdat je dan ging staan en iedereen klapte. Hilarisch maar erg leuk fout om zo'n dag.


Kaartjes maken kan natuurlijk ook met deze set . :)

De komende tijd ga ik meer en meer LO en PL pagina's aan jullie laten zien met de stempels.
Ze zijn er zo leuk voor.

Wil je ook een keer op deze manier werken?
Kies voor een cropavond of voor 11 februari #vierjouwfeestje

Op een cropavond of middag mag je een scrap of PL hoes naar keuze kiezen en een design en cardstock papier. Daarna ga je lekker werken en leg ik waar nodig dingen uit of help ik. Kosten 5 euro inclusief koffie/thee/lekkers. Natuurlijk mag je gebruik maken van mijn stempels , inkten, big shot enzovoort.
De eerstvolgende is maandagavond 23 januari. En zoals elke workshop ook te boeken vanaf twee personen.

De ander keuze is 11 februari #vierjouwfeestje. Op deze dag kan je ook de hele dag croppen als je wil. De techniek van het achtergrond stempelen in lagen is een van de workshops die ik die dag geef.
Is ook toepasbaar op kaarten alleen werk je dan kleiner :)

Ik hoop je te zien op een van deze dagen ....of een andere :):)

Geen opmerkingen: