donderdag 12 januari 2017

kerst......



Zoals jullie vast wel weten ben ik dol op washi tape. Ik heb er ook een paar :)
Nu kun je met washi tape ook erg leuke kaarten maken.
De eerste kerstkaarten zijn alweer af. Met washi tape en een mooie tekst stempel deze keer.
Heb je eenmaal, kleur en maten en de stempel uitgedacht maak je er zo een stapeltje.

Elke maand is er weer een middag of avond voor het maken van kerstkaarten.
Deze maand is dat 20 januari. In de middag van half twee tot vier uur.
In de workshop zitten alle materialen van de kaarten die je maakt, koffie/thee/lekkers.
Zoals elke workshop is deze ook te boeken vanaf twee personen op een dag en tijd dat het voor jou handiger is.

Maandag gaat er weer een bestelling weg. Wil je nog iets mee laten komen dan hoor ik het graag.

Fijne dag en ik duim dat het niet gaat sneeuwen.....( ben ik niet dol op)

Geen opmerkingen: